Thursday 16 November 2017

Forex Fred Army Ig Markeder


Shoulder of Giants 2 verdens beste handelsmann Jarratt Davis, berømt forexpedagog Andrew Mitchem, europeisk profesjonell banker Sive Morten posterer sine eksklusive markeder atntalytics. Prestasjonstesting Ønsker du å kjøpe EA, signaler eller bli med på administrert konto Vi opprettholder Real Money forward tester for kommersielt tilgjengelige metatrader-ekspertrådgivere, valutasignaler og forex-administrerte kontoer. Forex Traders Court Hvis du blir offer for forex svindel, vil Forex Peace Army gjøre alt for å hjelpe deg med å få pengene dine tilbake. Det er gratis og det bidrar til å avsløre svindel, så andre handelsfolk faller ikke i feller. Forex Peace Army Services er GRATIS Vi tjener penger ved å vise annonsene, men vi støtter ikke noe annonsert produkt eller tjeneste. Vennligst sørg for å lese våre vurderinger før du gir pengene dine til et selskap. Markeder (Safecap Investments Ltd) Gjennomgå Besøksside MERKNAD: Desember 2014. Safecap Investments har truet med å fremstille actionquot mot FPA hvis to fora-tråder om Markets ikke fjernes. FPA skjuler ikke medlemsklager eller forhandler mens det er under lovlig trussel. De to trådene er her og her. FPA anbefaler å gjøre forretninger med selskaper som bruker juridiske trusler for å forsøke å skjule informasjon. 2. juli 2015: Cysec har bøyd Safecap Investments Ltd euro168.000. KLIKK HER for å bekrefte. Tidligere GFCMarkets. Andre nettsteder av dette selskapet inkluderer GoForex. Det er et notat på en polsk regjeringens nettside om SafeCap Investments Poland. KLIKK HER for å bekrefte. Jeg åpnet en konto på markeder siden jeg er norsk statsborger, og markeder synes å være blant de mest berømte meglerne som prøver å komme inn på det norske handelsmarkedet. Andre som har annonsert på fjernsyn og prøver å komme inn på markedet i 2015, inkluderer IG, CMC og Plus500. Markeder tilbyr 200NOK gratis bare for å åpne en konto hos deres. Jeg skjønner vel ok, jeg gir sin tjeneste en prøve. de har sin egen ganske intuitve plattform og støtter mt4 også. Sprer er ikke lave, men ok, vanligvis 30-40. Det jeg likte var det store spekteret av instrumenter tilgjengelig. Deres egen plattform var også ganske fin, og jeg skjønner at en så fin plattform må ha kostet litt penger å utvikle, slik at det senket min svindelvarsel. Tilbakemeldingene her på FPA er gjennomsnittlig 3 stjerners typisk. så ok jeg skjønt 200NOK (aprox 20USD), jeg kan gi dem en test. Jeg er i utgangspunktet bare å praktisere mitt nye manuelle handelssystem. Jeg sørget også med chat-støtte at alt var greit for meg å åpne en konto med mitt fulle navn og godkjenning av alle valideringsdokumenter som ble godkjent. Jeg spurte da spesielt om at jeg fikk lov til å trekke tilbake ethvert overskudd på den første bonusen på 20, - chat støtte forsikret meg også dette. Så jeg brukte markedsplassplattformen og snudde min 20 til ca 50. Så snudde jeg min 50 til rundt 70. Jeg spurte om det kunne få noen flere spørsmål besvart, og deretter chat-støtte fortalte meg at jeg ville få en AM så snart jeg deponerte noen penger. Jeg sa ok og deponert 100NOK (10) bare for å få en AM til å kontakte meg - total balanse nå på ca 80. Ingen kontakt skjedde selvfølgelig. Jeg spurte da chatstøtte hvis jeg kunne få en mt4-konto og overføre noen midler fra min markedskonto til mt4-kontoen siden jeg ønsket å bruke tilbakestillingsstopp. Live support opprettet en mt4-konto for meg og sa at dette ikke var noe problem. Jeg overførte over 50 til min mt4-konto. Nå begynte moroa med handelen. Jeg ble 50 til 100, og to uker historier kort jeg vendte min første 20 bonus (10 innskudd) til om 300 i to uker (ganske bevisst på det). Dette var med gammel skole totaly manuell handel, ingen roboter, scalping eller noe. Gjennomsnittlig handelstid ca 13 timer. Så 3 dager senere etter at jeg ba om 70-uttaket mitt, kontaktet jeg chattestøtte igjen for å spørre statusen om tilbaketrekningen min og hvorfor på jorden plutselig var min mt4-konto slått av. Chat-støtte fortalte meg at jeg skulle ha mottatt en e-post fra deres ledelse, og at deaktiveringen av kontoen min var en ledelsesbeslutning. 2 minutter etter at han uttalte dette, mottar jeg en epost og sier at jeg har overtrådt reglene for å prøve å utnytte sin innskuddsbonus og at Safecap Investments Ltd hadde bestemt seg for å si opp kontoen min. Her er en kopi av den siste chat-dialogen med deres online live chat: Velkommen til Markets Razi H. Support Agent God Razi H. Hi der Hvordan kan jeg hjelpe deg med ClientHi. Jeg ba om en tilbaketrekking for noen dager siden av 70 som jeg lurte på status for. For ukjent grunn at mt4-kontoen nå også plutselig er deaktivert uten min godkjenning eller forespørsel, så jeg lurer på hva som skjer Razi H. Hva er ditt handelskonto nummer Client4381136 Razi H. thanks vennligst hold på Clientthanks Razi H. your tilbaketrekningsforespørsel er under vurdering og kontoen din er avsluttet, og du vil motta et offisielt brev angående oppsigelsen fra firmaet. Clientwhy på jorden har min mt4-konto blitt deaktivert. Razi H. it er en ledelsesbeslutning, vennligst sjekk din epost snart. Du vil motta et offisielt brev Clientyeah godt korrekt. Hva med markedene mine konto 4378074 Razi H. Your registrering med selskapet ble avsluttet. Klient Jeg har fulgt alle regler for handel, og sørget for at min fortjeneste kan bli trukket tilbake med deg her på chat support Razi H. sir. det er en ledelsesbeslutning Clientwhat konto reagerer du på angående flere kontoer. Jeg sørget for deg før du åpnet denne kontoen, at alt var greit. Razi H. Din registrering med Markets er avsluttet. ClientPlease gjør ledelsen oppmerksom på at jeg er norsk statsborger og har mange forbindelser i det norske finansmarkedet. Hvis din bedrift har noe om å komme inn på det norske markedet, bør du behandle oss nøye. Denne kontoen var bare på testkonto for å sikre at du ikke er en markedsfører. Vær oppmerksom på at dette vil bli rapportert til Forex Peace Army og CySEC også. Jeg er helt sikker på at FPA vil kontakte deg og invitere deg til å chimere inn på svindelvarselet Razi H. Alt annet jeg kan hjelpe deg med Clientyes, vennligst send meg en kopi av chat-dialogen, takk. Les Razi H. have en fin kveld Razi H. har stengt chatten. Start chatten igjen Jeg har ikke mottatt tilbakekallingsforespørselen min, og forventer at de nå bare returnerer min depoisted 10 (100NOK) hvis noe i det hele tatt. Jeg har vedlagt et skjermbilde av mine kontoer og mottatt epost fra live support også. Vær oppmerksom på .. markedsfører som merkelig nok bryr seg om små mengder i stedet for å få navnet sitt på svindelradaren i Norge også. Markedsundersøkelser (International Capital Markets) Gjennomgang Besøk nettsted I min 8 års handel har den verste prismanipuleringen jeg har sett . Jeg har handlet med dem i over et år, og i min 8 års handel har de vært den verste megleren jeg har hatt. Jeg vil ikke anbefale noen som åpner en konto hos dem. Gjennom årene har handler blitt åpnet uten at jeg setter på handelen. De vil alltid si at vi hadde ingenting å gjøre med itquot. Den eneste tingen som virkelig gjorde det, var de jaktet på min Stop Loss akkurat, tok ut handelen min og så fortsatte handelen i min retning. De spurte meg om å bevise at de gjorde dette, jeg spurte dem om å bevise at de ikke gjorde det. De opererer som markedsfører, men kaller seg selv ECN. Tilsynelatende er standardkontoene ekte ECN da de markerer minst 1 pip til prisen, men de sier de ikke gjør prismanipulering. Det som virkelig tok min oppmerksomhet er at prisen på plattformen min er forskjellig fra bud og spørpris som de gir deg. Jeg har trukket alle pengene mine, og vil lukke kontoen min når den er behandlet. Hvis du ikke vil at handelen din skal manipuleres, bruk ikke denne megleren. Jeg opprinnelig opprettet en konto på grunn av alle de gode vurderingene, men nå begynner jeg å tenke, et godt antall av disse vurderingene er mest sannsynlig falske. Svar fra IC Markets innsendt 1. mars 2017: I henhold til de kryssdataene vi sendte til deg, flyttet markedet klart til ditt forespurte stoppfall og ble utført til den første tilgjengelige prisen en gang den hadde utløst. Prisen som stoppet deg ut, kunne også sees på alle andre meglere, det vil si at denne handel ville ha stoppet uavhengig av megleren som du handlet med. IC Markets sier klart at det er en 1 pip markering på standardkontoen, siden ingen provisjon belastes. Se under koblinger som viser dette: For å unngå høyere kostnader anbefaler vi sterkt handel på vår True ECN MT4-konto. Dette er råvarer vi mottar direkte fra våre likviditetsleverandører. IC Markets er blant de mest konkurransedyktige meglerne globalt for våre FX-produkter, og ved å bruke ekte ECN-kontoen kan du dra nytte av dette. Scammers, Data Farmers Jeg søkte som amerikansk statsborger og gikk gjennom søknadsprosessen til det punktet å faktisk laste opp alle dokumentene. Deretter informerte de meg om at de ikke godtar amerikanske statsborgere. Dette kunne lett bli gjort klart ved begynnelsen av prosessen. De har muligheten til å søke fra USA i rullegardinmenyen, og godtar en amerikansk adresse og telefonnummer, noe som oppfordrer deg til å fortsette og laste opp dokumenter. De er tydelig oppdrett for data. Svindlere. Helt klart. Svar fra IC Markets sendt 16 jan 2017: Takk for din tilbakemelding, Ian. Du har rett. Vi vil gjennomgå og oppdatere vår søknadsprosess for å sikre at vår amerikanske statsborgerskap blir tydelig formidlet under registreringen. Dessverre forhindrer amerikanske CFTC-regulering amerikanske beboere (Non QEP) fra å handle med meglere utenfor USA. Som IC Markets er en regulert megler i Australia, er vi pålagt å overholde denne CFTC-regelen. Vi blokkerer ikke amerikanske statsborgere fra å registrere via vår nettside, ettersom vi tillater kvalifiserte kvalifiserte deltakere (QEP039s) som definert i regel 4.7 i varelager - og børsloven for å handle med IC Markets. IG Review Besøk nettstedet IG, IG Markets, IG Index er En påstått Bucketshop, FCA sa 82 av CFD-kunder tapte penger 11. desember 2016 Oppdatering: Tilsynsmyndigheter i Kypros, Storbritannia og Tyskland har nå tatt skritt mot CFD-leverandører. Britains Financial Conduct Authority (FCA) fant at 82 av kunder som bruker CFDer mister penger. BaFin, Germanys finansielle regulator begrenser CFD-leverandører til ingen innflytelse. IGG IG Aksjekurs ned 43 businessinsider. aufca-ceo-andrew-bailey-on-global-crackdown-on-cfd-industry-2016-12rUSampIRT Vennligst fyll ut FCA-skjemaet om de påståtte Bucketshops her: fca. org. ukcp16-40 - respons-skjema Se det utmerkede arbeidet med CNBC-reporter Stephen Sedgwick på CFD og Spreadbetters. cnbc20161206online-trader-ig-loses-a-third-of-its-value-on-strenger-regulation. html ASIC Regulator i Australia gjør ingenting igjen, og det gjør den australske ACCC og ombudsmannen. KOMMER PÅ VAKK ASIC. MERRY CHRISTMAS ER TIDLIG. Retribution Sep 20, 2015 - 1 Star Siste oppdateringer på Ig, Ig gruppe, Ig Index, tidligere Ig Markets. Mye har kommet ut i media over den siste beslutningen, den sveitsiske nasjonalbanken den 15. januar 2015, for å fjerne kassen på valutakursen. Når dekselet ble uventet fjernet, var francen verdsatt med 30 prosent på et øyeblikk mot euroen. IG gjorde ikke noe i over 10 minutter og stoppet alle kontoer fra handel, og klarte ikke å fylle der stop-loss-ordrer og kan ha tilpasset handler mange timer senere. Og ga den verste fyllingen mulig for alle klienter. Jeg tror disse koblingene er svært viktige da de forteller historien om at verdensmediene endelig begynner å fange seg til disse påståtte Bucket-butikker CFD Providers. De bruker der falske og villedende annonser for å lure folk og late som Over the counter produkter å være noe de ikke er (Aksjer notert på aksjemarkeder). De er skyldige i min mening, men leser nå disse koblingene, og jeg vil la deg være din egen dommer. youtubewatchvVAVPQEASnkAappdesktop Hitler brukte IG-indeksen for sitt EuroCHF Stop-tap. youtubewatchvX3pcYcSawwsfeatureyoutu. be IG Markets administrerende direktør Tim Howkins som mener at deres kunder tjener penger på live TV Squawkbox CNBC. uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 (Jeg fikk det feil å lese kommentarer). reutersarticle20150317iggroup-forex-idUSL6N0WJ2KZ20150317 (17.3.2015 IG blir undersøkt av FCA og ombudsmann). moneyweekig-index-50 prosent overskuddsmarginaler IG fortjener fra kunder opptil 65 år. abc. aunews2015-02-12foreign-exchange-traders-fight-to-save-millions6087976 IG Markets navngitt her i Australia. forexpeacearmyforex-forumscam-alerts-folder17940-ig-index-svindel-misligholde-informasjon-spread-betting-company. html (90 Cfd-forhandlere mister penger). hotcopper. authreadshow-to-play-and-win-mot-ig-ig-markets.2398483page-12postid15114784.VU2pqY6qqkp (Australias største onlineforum om IG Markets). forexfactoryshowthread. phpp8047127 (Mange meglere forgav kontoer i minus, men ikke IG). forexfactoryshowthread. phpt522242page34 (IG ga den verste fyllingen i verden mot swisseuro 0.9250 til sine kunder. smh. aubusinesswhen-brokers-are-the-enemy-20100827-13w40.html (Om CFD-leverandører som IG og hvordan de jukser folk ut av Det er penger, ASIC gjør ingenting igjen.) Accc. gov. aubusinessanti-competitive-behaviourunconscionable-behavior (Når du ringer dem de ikke engang lytter) forexpeacearmypublicreviewig (Flott forum om handelsmennes meninger om IG). iggroupcorporatefair-client-treatment. html. docdro. idWGE1Zzo - PDF av Financial Review Smartinvestor magazine på salg 21. april 2011 viser den falske annonsen som IG, Ig, Markets, IG Index bruker til å bedra kunder i å handle med en påstått Bucket Shop. Quote Trade når som helst og hvor som helst. De kan avvise noen ordre hvis de velger. ASIC, ACCC, Ombusdman vil ikke gjøre noe fordi de er beskyttet. Bli med i kampen som jeg melde meg på disse to petisjonene mot IG-linker: change. orgptracey-mcdermo tt-uk-finansielle-atferds autoritet-vi-trang-the-FCA-til-undersøke-the-misvisende-reklame-og-urettferdige-business-praksis-of-spread-betting-selskaper. secure. avaaz. orgenpetitionIGMarketsLtdCallforcompensationafairandtransparenttradingsystemandpracticesnLPupib Media lenker om mistreatment fra IG Group over sveitsisk cap fjerning. independent. co. uknewsbusinessanalysis-og-featureshow-kan-en-lærer-on-18000pa-miste-280000-spread-betting-10115157.html. Fxweekfx-weeknews2400581ig-under-fire-from-clients-med-enorme-negative-balanser (Merk fxweek reporter sitat: Ring forhandleren hvis du har noen problemer). Reutersarticle20150129retail-forex-ig-idUSL6N0V74D720150129 (tysk ingeniør med gjeld på 280 000 euro etter å ha satset bare 8.300 på euro mot sveitsiske franc). uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 Retribution hater IG Markets som de lurte meg ut av mange penger, og etter min mening er de en Bucket Shop. De som i alle CFD, Spread-betters OTC-produkter må stoppes for alle retail investorer. Jeg håper denne informasjonen vil være nyttig for deg. Takk til dette forumet. Lykke til: retribution2ugmail 2015-05-10 1 Star Siste oppdateringer på Ig, Ig gruppe, Ig Index, tidligere Ig Markets. Mye har kommet ut i media over den siste beslutningen, den sveitsiske nasjonalbanken den 15. januar 2015, for å fjerne kassen på valutakursen. Når dekselet ble uventet fjernet, var francen verdsatt med 30 prosent på et øyeblikk mot euroen. IG gjorde ikke noe i over 10 minutter og stoppet alle kontoer fra handel, og klarte ikke å fylle der stop-loss-ordrer og kan ha tilpasset handler mange timer senere. Og ga den verste fyllingen mulig for alle klienter. Jeg tror disse koblingene er svært viktige da de forteller historien om at verdensmediene endelig begynner å fange seg til disse påståtte Bucket-butikker CFD Providers. De bruker der falske og villedende annonser for å lure folk og late som Over the counter produkter å være noe de ikke er (Aksjer notert på aksjemarkeder). De er skyldige i min mening, men leser nå disse koblingene, og jeg vil la deg være din egen dommer. youtubewatchvVAVPQEASnkAappdesktop Hitler brukte IG-indeksen for sitt EuroCHF Stop-tap. youtubewatchvX3pcYcSawwsfeatureyoutu. be IG Markets administrerende direktør Tim Howkins som mener at deres kunder tjener penger på live TV Squawkbox CNBC. uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 (Jeg fikk det feil å lese kommentarer). reutersarticle20150317iggroup-forex-idUSL6N0WJ2KZ20150317 (17.3.2015 IG blir undersøkt av FCA og ombudsmann). moneyweekig-index-50 prosent overskuddsmarginaler IG fortjener fra kunder opptil 65 år. abc. aunews2015-02-12foreign-exchange-traders-fight-to-save-millions6087976 IG Markets navngitt her i Australia. forexpeacearmyforex-forumscam-alerts-folder17940-ig-index-svindel-misligholde-informasjon-spread-betting-company. html (90 Cfd-forhandlere mister penger). hotcopper. authreadshow-to-play-and-win-mot-ig-ig-markets.2398483page-12postid15114784.VU2pqY6qqkp (Australias største onlineforum om IG Markets). forexfactoryshowthread. phpp8047127 (Mange meglere forgav kontoer i minus, men ikke IG). forexfactoryshowthread. phpt522242page34 (IG ga den verste fylle verden mot swisseuro 0.9250 til sine kunder. iggroupcorporatefair-client-treatment. html Bli med i kampen som jeg melde meg på disse to petisjonene mot IG-linker: change. orgptracey-mcdermott-uk - finansiell oppførsel-myndighet-vi-trang-the-fca-å-undersøke-de-villedende-reklame-og-urettferdig-business-praksis-of-spread-betting-selskaper. secure. avaaz. orgenpetitionIGMarketsLtdCallforcompensationafairandtransparenttradingsystemandpracticesnLPupib Media lenker om mishandlingen fra IG Group over den sveitsiske cap fjerning. independent. co. uknewsbusinessanalysis-and-featureshow-kan-en-lærer-på-18000pa-lose-280000-spread-betting-10115157.html. fxweekfx-weeknews2400581ig-under-fire-from - clients-with-huge-negative-balances (Merk fxweek reporter quote: Ring forhandleren hvis du har noen problemer). Reutersarticle20150129retail-forex-ig-idUSL6N0V74D720150129 (tysk ingeniør med gjeld på 280 000 euro etter å ha satset bare 8 , 300 på euro mot sveitsiske franc). uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 Retribution hater IG Markets som de lurte meg ut av mange penger, og etter min mening er de en Bucket Shop. De som i alle CFD, Spread-betters OTC-produkter må stoppes for alle retail investorer. Jeg håper denne informasjonen vil være nyttig for deg. Takk til dette forumet. Lykke til: retribution2ugmail 2013-09-27 1 Star IG Markets (IG Group) har nettopp forandret navnet til IG. De er en profesjonell juridisk svindel De er de mest utfordrende selskapene på planeten, også der ansatte selvsagt har ingen sjeler. Jeg har handlet CFD på og av i mange år siden 2005 til 2011. De tidligere korrekturleserne Damien, Duff Cooper hadde noen veldig smarte ideer for å sitere legalese. Han hadde rett, fordi det er et helt nytt produktopplysningsdokument, og alt er blitt endret på nytt. WOW Ohh, min Gud. det er tre ganger på som 6 monthes, noen må ha slått en nerve Så nå vil jeg nå sitere på hvilke sider du må lese. Begynn med: Page 21 8. Elektroniske transaksjoner, paragraf 2 Vi har ingen forpliktelse til å godta eller å utheve eller Avbryt. Også (Punkt 4) Du anerkjenner at vi har rett ensidig og med umiddelbar virkning, å suspendere eller avslutte når som helst, med eller uten grunn eller forvarsel. Alt eller deler av vår elektroniske tjeneste. Page 19 4 Gi et tilbud, paragraf 4 : Ved vår oppretting, behandle en slik transaksjon som ugyldig. Også av største betydning les disse sidene og avsnittene, P18 (2Tjenestene vi skal levere), P1 (3.11), P5 (3.11), P9 (4.1 Marginarmanropspraksis) (.3,4,5,8,10), P19 3 Konflikt er interesse (1,2,2a, 2b, 3,4,5.), P22-agenter (9,1) 10 Manifest Feil (1,2,3) , 11 ordrer, (1, 2 fjerde ledd) P23 (11 Ordrer, punkt 4. B, C, F, G, H. Punkt 8 også 13. Kommunikasjon (1). 4, punkt 13 og 14. Disse CFD-leverandørene eller virkelig Bucket-butikker ble utestengt i Amerika etter 1930-tallet på aksjemarkedet. Så hvorfor er Australian Securities and Investments Commission beskytter Cfd-leverandører. Vel, mitt svar er sjefen Styreformann Greg Medcraft, som var tidligere en tidligere Inves tment banker. Er det lojal PROTECTOR. Jeg mener etter min mening at de ASIC er forrædere og forråder alle australske investorer. Du må ta skjermbilder, videoer og registrere alle samtaler og ikke la noe gå til enhver pris. Og aldri bruk det intern e-post (side 23, 13) det er det de pleide å bedra meg. Jeg er vilje til å betale noen IG-ansatt 10.000 australske dollar som har en sjel og det vilje å gjøre det rette. Å gi meg en kopi derfra Puredeal internt e-postsystem av e-posten som jeg sendte 8. juni 2011 på omtrent 2am Sydney tid. E-posten bemerket at forhandleren nektet mine bestillinger å selge, og hadde låst min plattform KA018. Takk til dette forumet for å stå opp for hva som er riktig. Kontakt meg: retribution2ugmail

No comments:

Post a Comment